Top > Catalog > Garanţie

e-multimedia® este
marcă înregistrată
telezimex


Garanţie
Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Certificatele de garantie pot fi emise direct de producator in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre e-multimedia.

In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

In cazul certificatelor de garantie emise de e-multimedia, produsele defectate in perioada de garantie vor fi returnate la sediul firmei noastre pentru reparatie/inlocuire.

Dept. customer service-ul este responsabil pentru asigurarea garantiilor produselor pentru care s-a emis un Certificat de Garantie e-multimedia.ro.

Produsul va fi prezentat la sediul firmei insotit de descrierea scrisa a defectului reclamat precum si de documentele de achizitie - factura (copie) si certificatul de garantie in original.

In cazul in care nu puteti prezenta personal produsul, acesta si documentele mentionate vor fi expediate folosind un serviciu de curierat. Va rugam ca in prealabil sa ne contactati la numarul 0264-439103 sau customer.service@e-multimedia.ro pentru a obtine un Numar de Retur (Numar RMA) pe care sa il completati pe scrisoarea de expeditie.

Ambalarea pentru transport si costurile acestuia sunt in sarcina clientului.

Diagnosticarea se face fie pe loc la sediul firmei, sau in cel mult 24 ore. In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 15 zile lucratoare de la receptie, Customer service-ul e-multimedia.ro se obliga sa comunice beneficiarului diagnosticul, masura reparatorie care va fi aplicata si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de functionare.

Masurile reparatorii pot fi: repararea produsului, inlocuirea partiala sau integrala mergand pana la returnarea contravalorii produsului in lipsa altei solutii.

Dupa readucerea produsului in stare de functionare, clientul este notificat pentru a se prezenta in vederea ridicarii acestuia din sediul firmei. La cererea clientului, produsul poate fi expediat pe cheltuiala acestuia la orice adresa, prin curierat rapid. Termenele de expediere sunt de minim 24 de ore in reteaua NemoExpres.

Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc acesta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului, la valoare actualizata.

Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie. Acest interval se considera din momentul inregistrarii in unitatea de service, pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si notificarea in scris, in vederea ridicarii produsului, sau pana la predarea efectiva a produsului catre consumator.